Kysymyksiä ja vastauksia

Palautus / Vaihto / Korjaus

Milloin voin palauttaa tuotteen?

Milloin voin palauttaa tuotteen?

 

Asiakkaalla on oikeus palauttaa tuote syystä tai ilman syytä 30 päivän kuluessa ostossa. Tämä 30 päivän aika alkaa siitä, kun asiakas on vastaanottanut tilauksen viimeisen osan. Jos tuotetta ei ole käytetty, (esim. jos tuote oli lahja) hyväksymme palautuksen vielä 30 päivän jälkeenkin. Ota yhteyttä at info@gusti-leather.co.uk tarkeampia tietoja varten. Palautusoikeuksista löydät myös lisää täältä .

1
Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?

Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?

 

Voit palauttaa tilauksen DHL:n kautta.

Palauttaaksesi tilaamasi tuotteen, ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun (info@gusti-leather.co.uk) saadaksesi palautuslomakkeen. Tulosta lomake ja kiinnitä se palautettavan tilauksen etupuolelle. Vie paketti lähimpään DHL-pakettikauppaan, he huolehtivat paketin takaisinlähetyksestä. Lähimmän DHL-liikkeen löydät täältä: medium;">https://www.myhermes.co.uk/parcelshop-finder.html

1
Maksamaton tai väärin maksettu palautus

Maksamaton tai väärin maksettu tilaus

 

Jos palautusta ei ole maksettu tai se on maksettu väärin, veloitamme 15 € vastaanottaksemme palautuksen. Emme hyväksi palautuksia, joista ei ole maksettu vaadittua postimaksua.

1
Palautuskulut

Kuka maksaa palautuskulut?

 

Käytä palautuslomaketta palauttaessasi tuotetta. Lomake voidaan lähettää sinulle sähköpostitse. Tilausten palautus Saksassa maksaa 3,50€, palautukset Saksan ulkopuolelta maksavat 3,70 €. Jos palautuslomaketta ei käytetä, emme voi vastata palautuskuluista.

1
Vaihto

Voinko vaihtaa tuotteen?

 

Me emme valitettavasti tarjoa vaihtomahdollisuutta. Hyväksymme tietysti meille palautetut tuotteet, jos ne eivät olleet sopivia, ja hyvitämme maksut. Sillä välin voit tehdä uuden tilauksen oikeasta tuotteesta - näin lyhennät uuden tilauksen odotusaikaa. Valitettavasti emme kuitenkaan selvitä erillisten tilausten erosummia.

1
Korjaus

Gusti Nahka-tuotteeni täytyy korjata. Lähetänkö sen takaisin? Kuka vastaa korjauskuluista?

 

Ota yhteyttä info@gusti-leather.co.uk ja kuvaile ongelmasi, lähetä myös valokuvia, jos mahdollista. Suurimmassa osassa tapauksia asiakkaalle ehdotetaan Gustin korjauspalvelua. 6 kuukauden sisällä ostosta korjauskuluista vastaa Gusti Nahka. Jos ostosta on kulunut enemmän kuin 6 kuukautta, tarjoudumme vastaamaan osan korjauskuluista.

1
Etkö löytänyt vastausta?
Täytä yhteydenottolomakkeemme, jos sinulla on vielä jotain kysyttävää. Yhteydenottolomake