Kysymyksiä ja vastauksia
Toimitus ja lähetys
Kuinka pian tilaukseni lähetetään?
Tilauksesi lähetetään, heti kun olemme vastaanottaneet maksusi. Jos käytät maksaessasi PayPalia tai suoraa tilisiirtoa, tilaus lähetetään heti ostotapahtuman jälkeen.
Kuinka voin seurata tilaustani?
Automaattisesta vahvistussähköpostista löydät tietoja tilauksen lähetyksestä, kuten lähetysnumeron, lähetysfirman nimen ja odotetun toimitusajankohdan. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, niin tarkista myös sähköpostin roskaposti (spam) kansio. Huomioi, että Deutsche Post:in kautta lähetetyissä tilauksissa ei ole seurantamahdollisuutta.
Milloin tilaukseni toimitetaan?
Tilauksesi toimitetaan yleensä 5-7 arkipäivän kuluessa lähetyksen jälkeen. Kaiverrettujen tuotteiden toimitukseen kuluu 1-2 arkipäivää enemmän.
Voinko ilmoittaa minkä tahansa osoitteen toimitusosoitteeksi?
Meiltä voi tilata tuotteita manner-Suomeen. Emme toimita tilauksia saariin, joihin postituksiin tulee lisämaksuja tai tullimaksuja, kuten Ahvenanmaalle ja Kanariansaarille.
Toimitamme koko EU-alueelle, Iso-Britanniaan, Norjaan ja Sveitsiin, sekä myös euroopan ulkopuolelle. Jos haluamaasi maata ei ole toimitusmaalistalla, niin ole hyvä ja ota meidän asiakaspalveluun yhteyttä, niin tarkistamme onko toimitus mahdollista. Sähköpostiosoitteemme on info@gusti-nahka.fi.
Lähetetäänkö tilaukseni takaisin, jos pakettiani ei voitu toimittaa?
Asiakkaamme ovat vastuussa oikeiden osoitetietojen antamisesta, ja jos meille annettu osoite on virheellinen eikä tilausta näin ollen voida toimittaa, tai jos asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tilausta tai ei noutamassa sitä toimituspisteestä, tilaus palautetaan meille, ja kaikki aiheutuneet lisäkustannukset ovat asiakkaan vastuulla.
Mitä teen, jos en saa tilaustani?
Jos tilauksesi ei saavu määräajassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@gusti-nahka.fi ja muista ilmoittaa myös tilausnumerosi.
Lähetykset, joita ei ole noudettu tai pystytty toimittamaan perille, palautuvat takaisin meille eikä niitä voida lähettää uudelleen. Palautuneet tuotteet hyvitetään asiakkaalle, vähennettynä mahdollisilla käsittely- ja palautuspostikuluilla. Tämä ei koske kaiverrettuja tuotteita, koska ne ovat henkilökohtaisia. Meille palautuneet kaiverretut tuotteet postitetaan uudelleen asiakkaalle ja asiakas vastaa postikuluista. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse.