Kysymyksiä ja vastauksia

Toimitus ja lähetys

Tilauksen lähetys

Kuinka pian tilaukseni lähetetään?

 

Tilauksesi lähetetään, heti kun olemme vastaanottaneet maksusi. Jos käytät maksaessasi PayPalia tai suoraa tilisiirtoa, tilaus lähetetään heti ostotapahtuman jälkeen.

1
Lähytyksen seuranta

Kuinka voin seurata tilaustani?

 

Automaattisesta vahvistussähköpostista löydät tietoja tilauksen lähetyksestä, kuten lähetysnumeron, lähetysfirman nimen ja odotetun toimitusajankohdan. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, niin tarkista myös sähköpostin roskaposti (spam) kansio. Huomioi, että Deutsche Post:in kautta lähetetyissä tilauksissa ei ole seurantamahdollisuutta.

1
Toimitusaika

Milloin tilaukseni toimitetaan? 

Tilauksesi toimitetaan yleensä 5-7 arkipäivän kuluessa lähetyksen jälkeen. Kaiverrettujen tuotteiden toimitukseen kuluu 1-2 arkipäivää enemmän.

1
Toimitusosoite

Voinko ilmoittaa minkä tahansa osoitteen toimitusosoitteeksi?

Pakettikauppoja eikä postin toimipaikkoja voida hyväksyä toimitusosoitteiksi.

1
Epäonnistunut toimitusyritys

Lähetetäänkö tilaukseni takaisin, jos pakettiani ei voitu toimittaa?

 

Asiakkaamme ovat vastuussa oikeiden osoitetietojen antamisesta, ja jos meille annettu osoite on virheellinen eikä tilausta näin ollen voida toimittaa, tai jos asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tilausta tai ei noutamassa sitä toimituspisteestä, tilaus palautetaan meille, ja kaikki aiheutuneet lisäkustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

1
Etkö löytänyt vastausta?
Täytä yhteydenottolomakkeemme, jos sinulla on vielä jotain kysyttävää. Yhteydenottolomake