Kysymyksiä ja vastauksia

Toimitus ja lähetys

Lähetys ja toimitus

Lähetys ja toimitus

 

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sen yleensä 1-2 työpäivän kuluessa.

 

UPS:n toimitus kestää yleensä 2-7 työpäivää, ja saat seurantanumeron, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua..

1
Toimituskumppanit ja seuranta

Mitkä toimitusvaihtoehdot ovat käytettävissä?

 

Tarjoamme kaksi toimitustapaa: UPS:n pakettikuljetus ja Deutsche Postin kansainvälinen postilähetys.

 

Deutsche Postin kautta lähetettävät postilähetykset on tarkoitettu erityisesti yksittäisille pienille, kevyille tuotteille. Näitä kansainvälisiä postilähetyksiä ei ole vakuutettu, etkä saa seurantanumeroa, eli siinä ei ole seurantamahdollisuutta. Näet Deutsche Postin hinnaston täältä.

 

Jos valitset UPS:än pakettikuljetuksen, niin pakettisi on vakuutettu ja saat tilauksen toimitukseen seurantanumeron.

 

Mistä voin seurata tilaukseni toimitusta?

 

Jos olet valinnut toimitustavaksi UPS Parcel Shippingin, saat automaattisen vahvistussähköpostin, kun tilauksesi on lähetetty. Tässä sähköpostiviestissä on seurantanumero, odotettu toimituspäivä ja linkki tilauksen seurantaan. Jos et ole saanut tätä sähköpostia, tarkista roskaposti- tai roskapostikansiosi.

1
Toimitusosoite

Voinko ilmoittaa minkä tahansa osoitteen toimitusosoitteeksi?

Voit syöttää kotiosoitteesi sekä pakettilokeron, pakettikaupan tai postin toimipisteen osoitteen. Varmista, että olet antanut oikean toimitusosoitteen tilausta tehdessäsi, sillä toimitusosoitetta ei voi muuttaa sen jälkeen, kun paketti on lähetetty.

Jos huomaat toimitusosoitteessa virheen, kun pakettisi on lähetetty, ota yhteyttä yhteydenottolomakkeellamme.

Huomaa, että olet itse vastuussa oikeiden toimitustietojen antamisesta tilausta tehdessäsi. Jos saamamme toimitusosoite on virheellinen ja tilaustasi ei voida toimittaa, sinun on tehtävä uusi tilaus ja katettava siitä mahdollisesti aiheutuvat lisäkustannukset.

1
Tilaukseni ei saavu perille

Mitä teen, jos en saa tilaustani?

Jos tilauksesi ei saavu määräajassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@gusti-nahka.fi ja muista ilmoittaa myös tilausnumerosi.

Lähetykset, joita ei ole noudettu tai pystytty toimittamaan perille, palautuvat takaisin meille eikä niitä voida lähettää uudelleen. Palautuneet tuotteet hyvitetään asiakkaalle, vähennettynä mahdollisilla käsittely- ja palautuspostikuluilla. Tämä ei koske kaiverrettuja tuotteita, koska ne ovat henkilökohtaisia. Meille palautuneet kaiverretut tuotteet postitetaan uudelleen asiakkaalle ja asiakas vastaa postikuluista. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse.

1
Etkö löytänyt vastausta?
Täytä yhteydenottolomakkeemme, jos sinulla on vielä jotain kysyttävää. Yhteydenottolomake
gusti-leder.de Reviews with ekomi.de