Kysymyksiä ja vastauksia

Palautus / Vaihto / Korjaus

Milloin voin palauttaa tuotteen?

Milloin voin palauttaa tuotteen?

 

Asiakkaalla on oikeus palauttaa ostos ilmoittamalla siitä 14 päivän kuluessa viimeisen tuotteen vastaanottamisesta ja lähettämällä tilaus meille takaisin meiltä saatujen ohjeiden mukaisesti seuraavien 14 päivän sisällä. Ota yhteyttä info@gusti-nahka.fi tarkempia tietoja varten. Palautusoikeuksista löydät myös lisää täältä .

1
Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?

Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?

 

Voit palauttaa tilauksen DHL:n kautta.

Palauttaaksesi tilaamasi tuotteen, ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun info@gusti-nahka.fi saadaksesi palautuslomakkeen. Tulosta lomake ja kiinnitä se palautettavan tilauksen etupuolelle.

1
Maksamaton tai väärin maksettu palautus

Maksamaton tai väärin maksettu tilaus

 

Maksamattomien ja virheellisesti maksettujen toimitusten palauttamisesta meille veloitamme 15€ lähetysten hyväksymisestä. Emme siis hyväksy paketteja, jotka on lähetetty ilman riittävää postimaksua.

1
Palautuskulut

Kuka maksaa palautuskulut?

 

Käytä palautuslomaketta palauttaessasi tuotetta. Asiakas maksaa palautuksen postikulut.

1
Vaihto

Voinko vaihtaa tuotteen?

 

Me emme valitettavasti tarjoa vaihtomahdollisuutta. Hyväksymme tietysti meille palautetut tuotteet, jos ne eivät olleet sopivia, ja hyvitämme maksut. Sillä välin voit tehdä uuden tilauksen oikeasta tuotteesta - näin lyhennät uuden tilauksen odotusaikaa. Valitettavasti emme kuitenkaan selvitä erillisten tilausten erosummia.

1
Korjaus

Gusti Nahka-tuotteeni täytyy korjata. Lähetänkö sen takaisin? Kuka vastaa korjauskuluista?

 

Ota yhteyttä info@gusti-nahka.fi ja kuvaile ongelmasi, lähetä myös valokuvia, jos mahdollista. Suurimmassa osassa tapauksia asiakkaalle ehdotetaan Gustin korjauspalvelua.

1
Etkö löytänyt vastausta?
Täytä yhteydenottolomakkeemme, jos sinulla on vielä jotain kysyttävää. Yhteydenottolomake