Kysymyksiä ja vastauksia

Toimitus ja lähetys

Tilauksen lähetys

Kuinka pian tilaukseni lähetetään?

 

Tilauksesi lähetetään, heti kun olemme vastaanottaneet maksusi. Jos käytät maksaessasi PayPalia tai suoraa tilisiirtoa, tilaus toimitetaan heti ostotapahtuman jälkeen.

Lähytyksen seuranta

Kuinka voin seurata tilaustani?

 

Automaattisesta vahvistussähköpostista löydät tietoja tilauksen lähetyksestä, kuten lähetysnumeron, lähetysfirman nimen ja odotetun toimitusajankohdan.

Toimitusaika

Milloin tilaukseni toimitetaan? 

Tilauksesi toimitetaan yleensä 5-7 arkipäivän kuluessa lähetyksen jälkeen. Kaiverrettujen tuotteiden toimitukseen kuluu 1-2 arkipäivää enemmän.

Toimitusosoite

Voinko ilmoittaa minkä tahansa osoitteen toimitusosoitteeksi?

Pakettikauppoja eikä postin toimipaikkoja voida hyväksyä toimitusosoitteiksi.

Epäonnistunut toimitusyritys

Lähetetäänkö tilaukseni takaisin, jos pakettiani ei voitu toimittaa väärän osoitteen vuoksi?

 

Asiakkaamme ovat vastuussa oikeiden osoitetietojen antamisesta. Jos meille ilmoitettu osoite on väärä, eikä tilaustasi voida sen vuoksi toimittaa perille, asiakkaan täytyy tehdä tilaus uudelleen. Tästä aiheutuneet lisäkulut ovat asiakkaan vastuulla.

5

Maksukeinot

Maksumahdollisuudet

Miten voin maksaa Gusti Nahan tuotteet?

 

Gusti Nahan asiakkaille on olemassa seuraavat maksukeinot:

  • ennakkomaksu / tilisiirto
  • PayPal
  • luottokortti
  • Klarna
PayPal

Voit valita verkkomaksupalvelu Paypalin tilausosion lopussa. PayPal-maksuun vaaditaan voimassa oleva tili. Asiakas ohjataan automaattisesti PayPal-sivuille tilaustapahtuman lopuksi.

Tilisiirto

Maksaaksesi tilisiirrolla sinun täytyy valita tämä vaihtoehto tilaustapahtuman loppuosassa. Jos tilaus on tehty oikein, saat automaattisesti sähköpostin sisältäen tiedot pankkisiirtoa varten. Tee pankkisiirto sitten omaa verkkopankkiasi käyttäen. Kun olemme vastaanottaneet tilauksen koko summan, toimitamme tilauksen. Huomioi, ettemme voi lähettää tilausta, ennen kuin olemme vastaanottaneet tilauksen koko summan.

Luottokortti

Voit maksaa tilauksen helposti ja turvallisesti luottokortilla. Hyväksymme europpalaiset luottokortit Master-ja Visasymboleilla. Tilaus lähetetään heti maksun vastaanoton jälkeen. Luottokortin tietoja käytetään myös esim. hyvitykseen, jos olet esim. perunut tilauksen.

Luottokorttisi tiedot käsitellaan SSL:n suojauksessa, mikä tekee luottokorttimaksusta täysin turvallisen.

9

Palautus / Vaihto / Korjaus

Milloin voin palauttaa tuotteen?

Milloin voin palauttaa tuotteen?

 

Asiakkaalla on oikeus palauttaa tuote syystä tai ilman syytä 30 päivän kuluessa ostossa. Tämä 30 päivän aika alkaa siitä, kun asiakas on vastaanottanut tilauksen viimeisen osan. Jos tuotetta ei ole käytetty, (esim. jos tuote oli lahja) hyväksymme palautuksen vielä 30 päivän jälkeenkin. Ota yhteyttä at info@gusti-leather.co.uk tarkeampia tietoja varten.

Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?

Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?

 

Voit palauttaa tilauksen DHL:n kautta.

Palauttaaksesi tilaamasi tuotteen, ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun (at info@gusti-nahka.fi) saadaksesi palautuslomakkeen. Tulosta lomake ja kiinnitä se palautettavan tilauksen etupuolelle. Vie paketti lähimpään DHL-pakettikauppaan, he huolehtivat paketin takaisinlähetyksestä. Lähimmän DHL-liikkeen löydät täältä: medium;">https://www.myhermes.co.uk/parcelshop-finder.html

Maksamaton tai väärin maksettu palautus

Maksamaton tai väärin maksettu tilaus

 

Jos palautusta ei ole maksettu tai se on maksettu väärin, veloitamme 15 € vastaanottaksemme palautuksen. Emme hyväksi palautuksia, joista ei ole maksettu vaadittua postimaksua.

Palautuskulut

Kuka maksaa palautuskulut?

 

Käytä palautuslomaketta palauttaessasi tuotetta. Lomake voidaan lähettää sinulle sähköpostitse. Tilausten palautus Saksassa on ilmaista, palautukset Saksan ulkopuolelta maksavat 3,70 €. Jos palautuslomaketta ei käytetä, emme voi vastata palautuskuluista.

Vaihto

Voinko vaihtaa tuotteen?

 

Me emme valitettavasti tarjoa vaihtomahdollisuutta. Hyväksymme tietysti meille palautetut tuotteet, jos ne eivät olleet sopivia, ja hyvitämme maksut. Sillä välin voit tehdä uuden tilauksen oikeasta tuotteesta - näin lyhennät uuden tilauksen odotusaikaa. Valitettavasti emme kuitenkaan selvitä erillisten tilausten erosummia.

Korjaus

Gusti Nahka-tuotteeni täytyy korjata. Lähetänkö sen takaisin? Kuka vastaa korjauskuluista?

 

Ota yhteyttä info@gusti-leather.co.uk ja kuvaile ongelmasi, lähetä myös valokuvia, jos mahdollista. Suurimmassa osassa tapauksia asiakkaalle ehdotetaan Gustin korjauspalvelua. 6 kuukauden sisällä ostosta korjauskuluista vastaa Gusti Nahka. Jos ostosta on kulunut enemmän kuin 6 kuukautta, tarjoudumme vastaamaan osan korjauskuluista.

15

Erikoisvalmistukset / kaiverrustuotteet

Kaiverretut tuotteet

Kaiverretut tuotteet

Voinko tilata personoituja laukkuja ja asusteita Gusti Nahalta?

Kyllä! Tarjoamme kaiverrusta eräisiin tuotteisiimme. Tuotteille, jotka on mahdollista kaiverruttaa, näkyy "Lisää kaiverrus"-mahdollisuus "Lisää ostoskoriin"-painikkeen yläpuolella. Jos haluat enemmän kuin 10 kaiverrettua tuotetta, ota yhteyttä asiakaspalveluun: info@gusti-leather.co.uk paljousalennusta koskien.

 

Kaiverrettujen tuotteiden palautus

Voinko palauttaa kaiverretun tuotteen, jos en pidä siitä?

 

Valitettavasti et, koska kaiverretut tuotteet on valmistettu erityisesti henkilökohtaisiin tarpeisiin.

17

Hoito

Hoito-ohjeet - Gusti Nahka nature

Miten voin huolehtia Gusti Nahka-tuotteestani?

 

Gusti-tuotettasi voit käsitellä mehiläisvahalla tai auringonkukanöljyllä. Pidä vain huolta siitä, että levität sitä tasaisesti ja kevyesti. Kokeile käsittelyä ensin vaikka johonkin huomaamattomampaan kohtaan, koska käsittely saattaa johtaa nahan värin tummentumiseen.

 

Tuotteessani on naarmuja/reikiä - miksi?

 

Käytämme tuotteissamme vapaana laiduntavien vuohien nahkaa. Tästä syystä nahassa voi olla pieniä naarmujälkiä puista tai pensaista, missä vuohet ovat liikkuneet. Tämä todistaa tuotteimme luonnollisuuden.

 

Miksi tuotteeni näyttää erilaiselta kuin miltä se näyttää verkkosivustolla?

 

Teemme yhteistyötä erilaisten pienten tuottajien ja perheyritysten kanssa. Tästä voi johtua pienet erot värissä, sävyssä, tikityksessä ja sisävuoressa. Jokainen tuote todellakin on ainutkertainen ja mahdolliset erot kuvaillaan kussakin tuoteselostuksessa. Jotkut tuotteistamme on värjätty luonnollisin väriainein, kuten sahramilla, indigolla tai unikolla, mikä myös saattaa aiheuttaa pieniä muunnoksia.

 

Miten voin suojella nahkatuotteitani sateelta?

 

Sade ei normaalisti haittaa nahkatuotteita, mutta suosittelemme varmuuden vuoksi kuitenkin suojaamaan nahkatuotteesi sateelta ja kosteudelta.

Hoito-ohjeet - Gusti Nahka studio

Miten pidän huolta Gusti Nahka studio - tuotteista?

 

Gusti Nahka studio - valikoiman tuotteille suosittelemme käytettäväksi kyllästesuihketta ennen käyttöönottoa. Lisäksi suosittelemme käyttämään hoitotuotteita, jotka soveltuvat ko. nahkatyypille.

 

Miksi tuotteeni näyttää erilaiseltä, kuin miltä se näyttää verkkosivustolla?

 

Gusti Nahka studio - tuotteidemme ei pitäisi poiketa paljoa verkkosivustomme kuvista. Jos näin kuitenkin on, ilmoita asiasta meille osoitteeseen info@gusti-leather.co.uk.

 

Miten voin suojella Gusti Nahka studio - tuotteita sateelta?

 

Sade ei normaalisti haittaa nahkatuotteita, mutta suosittelemme varmuuden vuoksi kuitenkin suojaamaan nahkatuotteesi sateelta ja kosteudelta.

Haju

Mitä voin tehdä päästäkseni nahkatuotteeni hajusta eroon?

 

Kaikki Gusti Nahka nature- tuotteet parkitaan luonnonmateriaalein. Hajua vähentääksesi suosittelemme tuotteen jatkuvaa käyttöä ja näin haju vähenee tai katoaa 14 päivän kuluessa. Lyhyemmän aikavälin ratkaisu on käsitellä nahan pinta mehiläisvahapohjaisella hoitotuotteella.  Kaikille tuotteille suosittelemme myös tuoksupussukoita, joita voit laittaa laukkuun. Laukun tuulettaminen on osoittautunut valitettavasti tehottomaksi.

Valkoiset jäljet

Mitä valkoiset jäljet nahan pinnalla ovat?

 

Joskus harvoin Gusti-tuotteidemme nahan pinnalta saattaa löytyä valkoisia jälkiä tai tahroja. Nämä jäljet ovat peräisin kirkastetusta voista, gheestä, jota tuottajamme Intiassa käyttävät nahan käsittelyyn. Nämä jäljet lähtevät helposti pois. Suosittelemme ko. kohtien kevyttä lämmittämistä ja tahrojen pois pyyhkimistä puhtaalla, kuivalla liinalla.

21

Maksupalautus / tarjoukset

Korvaukset

Miten voin saada nopean korvauksen?

 

Normaalisti korvaamme aiheutuneet kulut 5-7 arkipäivän kuluessa palautetun tuotteen kuitin vastaanottamisesta. Pahoittelemme paljon, jos tämä kestää yhtään tätä kauemmin.

Kauppiasalennus

Voinko saada alennuksen, jos olen yrittäjä/kauppias?

 

Et, myymme tuotteitamme ainoastaan suoraan asiakkaille, ilman välikäsiä.

Paljousalennus

Onko mahdollista saada paljousalennusta suurista tilauksista?

 

Paljousalennusta myönnämme tuotteesta riippuen suurissa tilauksissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@gusti-leather.co.uk lisätietoja varten.

24
Etkö löytänyt vastausta?
Täytä yhteydenottolomakkeemme, jos sinulla on vielä jotain kysyttävää. Yhteydenottolomake