Kysymyksiä ja vastauksia
Toimitus ja lähetys
Kuinka pian tilaukseni lähetetään?
Tilauksesi lähetetään, heti kun olemme vastaanottaneet maksusi. Jos käytät maksaessasi PayPalia tai suoraa tilisiirtoa, tilaus lähetetään heti ostotapahtuman jälkeen.
Kuinka voin seurata tilaustani?
Automaattisesta vahvistussähköpostista löydät tietoja tilauksen lähetyksestä, kuten lähetysnumeron, lähetysfirman nimen ja odotetun toimitusajankohdan. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, niin tarkista myös sähköpostin roskaposti (spam) kansio. Huomioi, että Deutsche Post:in kautta lähetetyissä tilauksissa ei ole seurantamahdollisuutta.
Milloin tilaukseni toimitetaan?
Tilauksesi toimitetaan yleensä 5-7 arkipäivän kuluessa lähetyksen jälkeen. Kaiverrettujen tuotteiden toimitukseen kuluu 1-2 arkipäivää enemmän.
Voinko ilmoittaa minkä tahansa osoitteen toimitusosoitteeksi?
Meiltä voi tilata tuotteita manner-Suomeen. Emme toimita tilauksia saariin, joihin postituksiin tulee lisämaksuja tai tullimaksuja, kuten Ahvenanmaalle ja Kanariansaarille.
Toimitamme koko EU-alueelle, Iso-Britanniaan, Norjaan ja Sveitsiin, sekä myös euroopan ulkopuolelle. Jos haluamaasi maata ei ole toimitusmaalistalla, niin ole hyvä ja ota meidän asiakaspalveluun yhteyttä, niin tarkistamme onko toimitus mahdollista. Sähköpostiosoitteemme on info@gusti-nahka.fi.
Lähetetäänkö tilaukseni takaisin, jos pakettiani ei voitu toimittaa?
Asiakkaamme ovat vastuussa oikeiden osoitetietojen antamisesta, ja jos meille annettu osoite on virheellinen eikä tilausta näin ollen voida toimittaa, tai jos asiakas kieltäytyy vastaanottamasta tilausta tai ei noutamassa sitä toimituspisteestä, tilaus palautetaan meille, ja kaikki aiheutuneet lisäkustannukset ovat asiakkaan vastuulla.
Mitä teen, jos en saa tilaustani?
Jos tilauksesi ei saavu määräajassa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen info@gusti-nahka.fi ja muista ilmoittaa myös tilausnumerosi.
Lähetykset, joita ei ole noudettu tai pystytty toimittamaan perille, palautuvat takaisin meille eikä niitä voida lähettää uudelleen. Palautuneet tuotteet hyvitetään asiakkaalle, vähennettynä mahdollisilla käsittely- ja palautuspostikuluilla. Tämä ei koske kaiverrettuja tuotteita, koska ne ovat henkilökohtaisia. Meille palautuneet kaiverretut tuotteet postitetaan uudelleen asiakkaalle ja asiakas vastaa postikuluista. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse.
Maksutavat
Miten voin maksaa Gusti Nahan tuotteet?
Gusti Nahan asiakkaille on olemassa seuraavat maksukeinot:
- Luottokortti
- PayPal
Voit valita verkkomaksupalvelu Paypalin tilausosion lopussa. PayPal-maksuun vaaditaan voimassa oleva tili. Asiakas ohjataan automaattisesti PayPal-sivuille tilaustapahtuman lopuksi.
Voit maksaa tilauksen helposti ja turvallisesti luottokortilla. Hyväksymme europpalaiset luottokortit Master-ja Visasymboleilla. Tilaus lähetetään heti maksun vastaanoton jälkeen. Luottokortin tietoja käytetään myös esim. hyvitykseen, jos olet esim. perunut tilauksen.
Luottokorttisi tiedot käsitellaan SSL:n suojauksessa, mikä tekee luottokorttimaksusta täysin turvallisen.
Palautus / Vaihto / Korjaus
Milloin voin palauttaa tuotteen?
Asiakkaalla on oikeus palauttaa ostos ilmoittamalla siitä 14 päivän kuluessa viimeisen tuotteen vastaanottamisesta ja lähettämällä tilaus meille takaisin meiltä saatujen ohjeiden mukaisesti seuraavien 14 päivän sisällä. Ota yhteyttä info@gusti-nahka.fi tarkempia tietoja varten. Palautusoikeuksista löydät myös lisää täältä .
Miten voin palauttaa tilaamani tuotteen?
Voit palauttaa tilauksen DHL:n kautta.
Palauttaaksesi tilaamasi tuotteen, ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun info@gusti-nahka.fi saadaksesi palautuslomakkeen. Tulosta lomake ja kiinnitä se palautettavan tilauksen etupuolelle.
Maksamaton tai väärin maksettu tilaus
Maksamattomien ja virheellisesti maksettujen toimitusten palauttamisesta meille veloitamme 15€ lähetysten hyväksymisestä. Emme siis hyväksy paketteja, jotka on lähetetty ilman riittävää postimaksua.
Kuka maksaa palautuskulut?
Käytä palautuslomaketta palauttaessasi tuotetta. Asiakas maksaa palautuksen postikulut.
Voinko vaihtaa tuotteen?
Me emme valitettavasti tarjoa vaihtomahdollisuutta. Hyväksymme tietysti meille palautetut tuotteet, jos ne eivät olleet sopivia, ja hyvitämme maksut. Sillä välin voit tehdä uuden tilauksen oikeasta tuotteesta - näin lyhennät uuden tilauksen odotusaikaa. Valitettavasti emme kuitenkaan selvitä erillisten tilausten erosummia.
Gusti Nahka-tuotteeni täytyy korjata. Lähetänkö sen takaisin? Kuka vastaa korjauskuluista?
Ota yhteyttä info@gusti-nahka.fi ja kuvaile ongelmasi, lähetä myös valokuvia, jos mahdollista. Suurimmassa osassa tapauksia asiakkaalle ehdotetaan Gustin korjauspalvelua.
Erikoisvalmistukset / kaiverrustuotteet
Kaiverretut tuotteet
Voinko tilata personoituja laukkuja ja asusteita Gusti Nahalta?
Kyllä! Tarjoamme kaiverrusta eräisiin tuotteisiimme. Tuotteille, jotka on mahdollista kaiverruttaa, näkyy "Lisää kaiverrus"-mahdollisuus "Lisää ostoskoriin"-painikkeen yläpuolella. Jos haluat enemmän kuin 10 kaiverrettua tuotetta, ota yhteyttä asiakaspalveluun: info@gusti-nahka.fi paljousalennusta koskien.
Voinko palauttaa kaiverretun tuotteen, jos en pidä siitä?
Valitettavasti et, koska kaiverretut tuotteet on valmistettu erityisesti henkilökohtaisiin tarpeisiin eikä niissä ole palautusoikeutta. .
Hoito
Miten voin huolehtia Gusti Nahka-tuotteestani?
Gusti-tuotettasi voit käsitellä mehiläisvahalla tai auringonkukanöljyllä. Pidä vain huolta siitä, että levität sitä tasaisesti ja kevyesti. Kokeile käsittelyä ensin vaikka johonkin huomaamattomampaan kohtaan, koska käsittely saattaa johtaa nahan värin tummentumiseen.
Tuotteessani on naarmuja/reikiä - miksi?
Käytämme tuotteissamme vapaana laiduntavien vuohien nahkaa. Tästä syystä nahassa voi olla pieniä naarmujälkiä puista tai pensaista, missä vuohet ovat liikkuneet. Tämä todistaa tuotteimme luonnollisuuden.
Miksi tuotteeni näyttää erilaiselta kuin miltä se näyttää verkkosivustolla?
Teemme yhteistyötä erilaisten pienten tuottajien ja perheyritysten kanssa. Tästä voi johtua pienet erot värissä, sävyssä, tikityksessä ja sisävuoressa. Jokainen tuote todellakin on ainutkertainen ja mahdolliset erot kuvaillaan kussakin tuoteselostuksessa. Jotkut tuotteistamme on värjätty luonnollisin väriainein, kuten sahramilla, indigolla tai unikolla, mikä myös saattaa aiheuttaa pieniä muunnoksia.
Miten voin suojella nahkatuotteitani sateelta?
Sade ei normaalisti haittaa nahkatuotteita, mutta suosittelemme varmuuden vuoksi kuitenkin suojaamaan nahkatuotteesi sateelta ja kosteudelta.
Miten pidän huolta Gusti Nahka studio - tuotteista?
Gusti Nahka studio - valikoiman tuotteille suosittelemme käytettäväksi kyllästesuihketta ennen käyttöönottoa. Lisäksi suosittelemme käyttämään hoitotuotteita, jotka soveltuvat ko. nahkatyypille.
Miksi tuotteeni näyttää erilaiseltä, kuin miltä se näyttää verkkosivustolla?
Gusti Nahka studio - tuotteidemme ei pitäisi poiketa paljoa verkkosivustomme kuvista. Jos näin kuitenkin on, ilmoita asiasta meille osoitteeseen info@gusti-leather.co.uk.
Miten voin suojella Gusti Nahka studio - tuotteita sateelta?
Sade ei normaalisti haittaa nahkatuotteita, mutta suosittelemme varmuuden vuoksi kuitenkin suojaamaan nahkatuotteesi sateelta ja kosteudelta.
Mitä voin tehdä päästäkseni nahkatuotteeni hajusta eroon?
Kaikki Gusti Nahka nature- tuotteet parkitaan luonnonmateriaalein. Hajua vähentääksesi suosittelemme tuotteen jatkuvaa käyttöä ja näin haju vähenee tai katoaa 14 päivän kuluessa. Lyhyemmän aikavälin ratkaisu on käsitellä nahan pinta mehiläisvahapohjaisella hoitotuotteella. Kaikille tuotteille suosittelemme myös tuoksupussukoita, joita voit laittaa laukkuun. Laukun tuulettaminen on osoittautunut valitettavasti tehottomaksi.
Mitä valkoiset jäljet nahan pinnalla ovat?
Joskus harvoin Gusti-tuotteidemme nahan pinnalta saattaa löytyä valkoisia jälkiä tai tahroja. Nämä jäljet ovat peräisin kirkastetusta voista, gheestä, jota tuottajamme Intiassa käyttävät nahan käsittelyyn. Nämä jäljet lähtevät helposti pois. Suosittelemme ko. kohtien kevyttä lämmittämistä ja tahrojen pois pyyhkimistä puhtaalla, kuivalla liinalla.
Maksupalautus / tarjoukset
Miten voin saada nopean korvauksen?
Hyvitämme meille saapuneet palautukset 14 päivän sisällä palautetun tuotteen vastaanottamisesta.
Voinko saada alennuksen, jos olen yrittäjä/kauppias?
Kyllä, ota yhtettä asiakaspalveluumme info@gusti-leather.co.uk. Sieltä saat lisätietoja alennuksista ja muusta.
Onko mahdollista saada paljousalennusta suurista tilauksista?
Paljousalennusta myönnämme tuotteesta riippuen suurissa tilauksissa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@gusti-nahka.fi lisätietoja varten.
Miten käsittelemme arvonlisäveroa?
Verkkotarjontamme on suunnattu yksinomaan yksityishenkilöille. Ei myyntiä kaupallisille asiakkaille.